[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 23 16:05:50 EET 2011

On 2011.02.23. 15:42, KPL wrote:
> Droshvien ticeesi, bet man ir bijis gan slinkums aizvilkties un
> noformeet sev pienaakoshos nodoklju atlaidi, gan arii aizvilkties un
> paprasiit to nodokli apakalj peec fakta:) ideaals nodoklju
> maksaataajs!
> Cik summa nieciiga vai nenieciiga - nezinu, slinkums reekinaat:)
Es jau te vēl štukoju, ka laiks iesaistīties ilgtermiņa uzkrājumu
veidošanā, tjipa uzkrājošā dzīvības apdrošināšana, lai dabūtu atpakaļ
papildus iedzīvotāju ienākuma nodokli. Sanāk neslikti depozītprocenti -
pie bruto algas 1000Ls un katru mēnesi iemaksājot 100Ls (maksimālā
jēgpilnā iemaksa), no valsts gadā tiek saņemti atpakļ 312Ls, t.i.
garantēti 26% gadā. Tie, kuri taisās drīz pensionēties, arī to var darīt
3.pensiju līmenī un saņemt otrus 312Ls. 5 gadu laikā tādejādi no valsts
garantēti var izcelt 3120Ls nepazaudējot ne santīma no oriģināli
iemaksātās naudas, kas uz to brīdi būs jau 12000 Ls, kopā 15120Ls. Nav
slikts starta kapitāls vecumdienu baļļukam apkārt pasaulei.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn