[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aiz mirsīsies :D

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Feb 23 14:51:44 EET 2011

 pati lielakā kontrabanda notiek pašā ausgtākajā līmenī, kur
 viss tiek pataisīts legāls, sakārtoti papīri saviem
 džekiem.
 Tie ciekuri tač nelaidīs garām iespēju noplenīt dēļ pašu
 saceltajiem nodokļiem. Kopš sausā likuma laikiem ASV, nekas nav
 mainījies.
 Ties sīkie gariņi kas braukā ar benzīn kannām un cigarettes/
 šmigu iestūķē zem auto apšuvuma ir pilnīgs sūds.
 Tie kas negrib dalīties tos tad arī atmasko VID, KNAB , Muita
 utt.
 ramonz
 =====
 Citējot *KPL <kpl.listes at gmail.com>*: