[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 23 14:51:38 EET 2011

On 2011.02.22. 14:27, Smic wrote:
> Interesanti ..... Kooperatiivaa bija projekts saules kolektoriem uz
> 2-vu maaju jumtiem. Taami redzeju. No kopeejaas Ls 300 000 taames
> saules panelji bija apmeram Ls 250 000.
> Par siltinashanam. Zinaams, ka var ljooti skaisti ielidot.
> Siltinaashanai tiekot lietoti materiaali kas pardzeti siltakaam
> zoonaam. Un peec gadiem padsmit , kad buutu jaasaak baudiit sevi
> atpirkushaa struktuura - luudzu kapitaalais remonts kas protams ir
> daargaaks kaa saakotneejaa siltinaashana.
Es nespēju iedomāties, kur tik daudz par to iztērēt. Vienīgais, ja
katrai mājai tas panelis uz kādiem 50 kvadrātmetriem un tiek pielietota
vakumtrubās iepakoto siltumtrubu tehnoloģija.
http://www.sunmaxxsolar.com/how-evacuated-tube-solar-collectors-work.php

Cik palasījos, tad normālu siltuma daudzumu cilvēki ar parastajiem
paneļiem pamanās iegūt gan Montanā, gan Britu Kolumbijā pat pie - daudz
grādiem. Tur gan jābūvē atplūdes sistēma ar menedžmentu, lai pa nakti
tas kolektors ragā nesasalst.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn