[Autoliste] Re: Kalatuns

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 23 01:09:54 EET 2011

On 2011.02.21. 10:27, Instigater wrote:
> Viss ir labi, svētdien pēcpusdienā pat bez papildus aķa tapa
> piešķilts, tikai leca nevis no pusapgrieziena kā pierasts, bet gan 2
> sekundes nācās pagriezts. Dīzelis ārā stāvošajās kannās tāds nedaudz
> dūmakains jau bija palicies.

Vo, nav vairs labi. Esmu atgriezies nosacīti siltajā zemē, bet ar katru
dienu paliek sliktāk. Aizvakar, kad piešķīlu, likās aizdomīgi, ka viens
pods tā kā īsi izlaida. Šorīt jau nācās ilgi (aptuveni 3 sekundes) griez
un pēc smakas bija nesadedzis dīzelis baltos dūmos. Tagad pēcpusdienā
piešķīlās viegli, bet viens pods kādas 2 sekundes slinkoja. Tas
degvielai šoks iestājies vai tomēr kas motoram noticies?

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn