[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 23 00:46:14 EET 2011

On 2011.02.22. 19:47, Arnis Zagorskis wrote:

> ..
>
> nupag, saules panelji un boilers ar pliitinju ir pilniigi
> atshkjiriigas lietas :-) par pirmo dalju - saules paneli pa 50-70ls
> man luudzu siikaak. var privaati :-)
Kas tur sīkāk - Latvijas metāls cenrādis, gāzes lodējamais deglis ar
pričendāļiem, putuplasts, 1 dēlis un 1 stikla loksne. Kāreiz, kad tajā
Ziemeļvidzemē aiz loga bija tie -30, bet telpā pie karstas krāsns labi,
ja 15 plusā, tad pa nakti tika izmalts ne viens vien saules siltuma
saits un ģenerētas idejas. Bija pat ideja par betona paneli, bet
Latvijas metāla cenrādis šito nolika pie vietas kā ne pietiekoši lēts
risinājums. Gan jau, ja uztaisīs, tad arī būs razklads ar visām bildēm
un tāmi.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn