[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Feb 22 14:52:00 EET 2011

On 2011.02.22. 14:21, Girts Legzdins [serveru-noma.lv] wrote:

> Tu fiksāk, jo ar šito joku vēl var dabūt 50% jevropas piķi.
> Ja dabon' tad tikai nenopērc jevropas preci, lai šiem nauda neaiziet
> apakaļ. :D
Tur lowtech samopal edition būs. Āra duša vasaras putekļu skalošanai,
lai pirts vasaras karstumā nav jākurina. Izskatās, ka boilera muca pat
jau ir, atliks tikai celt ūdenstorni/duškabīni un piemodificēt
ievadus/izvadus. Ja pavisam pa kruto gribēsies izvirst, tad mazo malkas
plītiņu var pakājē nolikt un vēsākas apmākušajās dienās biš ar malciņu
piesildīt klāt.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn