[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Feb 22 14:18:19 EET 2011

On 2011.02.22. 14:08, Girts Legzdins [serveru-noma.lv] wrote:
> Eij Tu nost.. kas par fleimu saražots pēdējās dienās, knappi pa divām
> dienām visu izlasīju :D
> Pļaut niedri ir viens, nokurināt to siltumam ir cits, izkurināt gaisā
> atkal cits. :) Ja jau tur vienā dau'dzīvoklenē, kur viens zināms kekss
> dzīvo, sēžot šamā virtuvē pie galda un malkojot siltu kapiju, velk uz
> krustiem no vecajiem logiem tā, ka drebulis nāk.. nu komoon, un ta viš
> brīnās, ka viņam 150 Ls par 2.5 istabu dzīvokli jāatloka par gāzes
> adatu. lasi - komunālais rēķins. :)
> Jāsāk mums visiem ir pašiem ar savu sētu, un tad jālien lielajos
> [...]
Savukārt man jau ir pasūtīts projekts lauku sētas karstā ūdens apgādei
vasaras periodā. Tā uz fikso sarēķināju, ka 5 cilvēku dušošanās
vajadzībām projekts izmaksās biš virs 100Ls ar gandrīz 0 kurināmā
izmaksām, saule vismaz vasarā vēl spīd gana labi un dušai pilnīgi
pietiek arī ar 40 grādiem. 1.4m2 saules paneļa pašizmaksa ir 50-70Ls, ja
to saliek kopā pats. Konkrētajam patēriņam gan prasītos vismaz 2 tādus
paneļus, bet neviens neliedz sākt ar vienu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn