[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Tue Feb 22 14:08:28 EET 2011

On 22.02.2011 13:32, Instigater wrote:
> Tieši tā, un TECus pārbūvēt uz koksni un tās atkritumiem arī
> ekspluatācijas izmaksas sanāk lielas - dafiga transportā aiziet.
> Biomasas izmantošana ir attaisnojama lauku rajonos ar mazjaudas
> iekārtām, kā, piemēram, Grobiņā tā salmu un niedru kurinātava. Žēl
> vienīgi, ka nekur nav atrodamas šīs stacijas ekspluatācijas izmaksas.
> Ar pompu masu saziņas līdzekļos izreklamēja, tad nesen viņiem pusi
> kurināmā nodedzināja šķūnī, un tas arī viss, nav vairs nekādas info.
> Man jau nu pašam gribētos savu Natura 2000 niedru pļavu izpļaut un
> [...]
Eij Tu nost.. kas par fleimu saražots pēdējās dienās, knappi pa divām
dienām visu izlasīju :D
Pļaut niedri ir viens, nokurināt to siltumam ir cits, izkurināt gaisā
atkal cits. :) Ja jau tur vienā dau'dzīvoklenē, kur viens zināms kekss
dzīvo, sēžot šamā virtuvē pie galda un malkojot siltu kapiju, velk uz
krustiem no vecajiem logiem tā, ka drebulis nāk.. nu komoon, un ta viš
brīnās, ka viņam 150 Ls par 2.5 istabu dzīvokli jāatloka par gāzes
adatu. lasi - komunālais rēķins. :)
Jāsāk mums visiem ir pašiem ar savu sētu, un tad jālien lielajos
cehos/iterās/siltumos/enerģos :) Kad savu biksi būsim sakārtojuši,
varēsim citam uz krunkām rādīt :)
Mans lepns, ir iekustinājis daudzīvoklenes siltināšanas/pārņemšanas
procesu savā hausā. Nu, redzēs, kā izdosies. Jātiek no viena pirmā/liela
liekēža vaļā - apsaimniekotāja. Varbūt tas viss vismaz izdosies kaut cik
saregulēt ar DzĪB. Ja nē, tad jau jāķerās lielākam vērsim pie pau..
tpū.. ragiem.
p.s. kādam nemētājas mājās termokamera? ;)

--
Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly