[Autoliste] Re: Latvenergo tarifs apstiprinats

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Feb 21 23:03:20 EET 2011

On 2011.02.21. 21:56, ramonz wrote:

> Kāpēc Tu man šito sūti?
> Kas tā par ievadautomāta ab. maksu? Kurš viņu izdomāja un kurš atļāva?
> Vai ST vienādi nosacījumi enerģijas pārvadei no ENEFIT  un  LE ?
>
> *Nākamā mēneša sākumā jūs jau lietosiet SIA „Enefit" piegādāto
> elektroenerģiju.*Jūsu attiecības ar sadales sistēmas operatoru
> nemainīsies.
>
> Kas tas pa patērinu 250kwh?... kāpēc tieši tāds?
> Kāds sakars ar juridisku personu? un PVN atsišanu?

Varbūt tāpēc, ka Tevis visi nosauktie ir juridiskajām personām, tai
skaitā PVN atsišana, bet tur ir cita maksas aprēķina metodika. Un
savādāk ar Enefit nevar, toties, ja labi gribu, tad es varu tapt par
juridisko personu. 250kWh ir tik, cik es tērē, nojaušu, ka tas varētu
būt vidējais patēriņš ļoti daudziem.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn