[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Mon Feb 21 21:46:46 EET 2011

Reku tagad tie lielie pārliecinātmācētāji ( Vienotība, ZZS un company),
tagad pārliecina mūs, mūsu bērnus, skolotājus, pensionārus,policistus,
ārstus, ka neesam normālas dzīves cienīgi, ka esam pelnījuši pēdējo
vietu ES praktiski visos dzīves līmeņa rādītājos, ka normāli ir
ekonomiski deportēties uz citām valstīm, ka normāli ir 20% bezdarbs
valstī, ka normāli ir sapisti Latvijas ceļi un tilti, ka valstij nav
vajadzīga ražošana, ka policistiem "brauc jumts" un tā vietā lai
aizstāvētu pret kriminālnoziegumiem, paši tos veic. Mūs normāli ir
pārliecinājuši, ka mums nevajag ne skolas, ne ārstniecības iestādes, ne
elementāru medicīnisko palīdzību, ka cilvēki mirst , bet nesauc ātro
palīdzību jo .....nav naudas. !!!  ĻOTI PĀRLIECINOŠI  !!!

ramonz,
nevērtē saitu, bet saturu un runā ar cilvēkiem.
======