[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Mon Feb 21 18:51:40 EET 2011

     Da pilnīgi vienalga, Latvijā nav tirgus ( priekš iedzīvotājiem), i
uzņēmējiem tikai 2 varianti, pārējos sīkaļas nav vērts skaitīt.
Tas ka Latvenergo un Latvija ir tipa ES un piedalās it kā brīvā tirgū,
patērētājam no tā nav nekāda tolka, viss paliek tikai dārgāks. Mistiskās
oglekļa dioksīda kvotas un citādi bulshiti no zila gaisa sadārdzina to
kas valstij a priori jābūt pašnoteikšanās līmenī, tb neatkarībai.

ramonz
======