[Autoliste] Re: Kalatuns

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Feb 20 16:12:54 EET 2011

nu es taa saprotu, ka galvenais nodiluma radiitaajs zemaa
temperatuuraa nav vis berze, bet tieshi eljljas nespeeja (deelj
lielaas viskozitaates) aizvadiit prom agresiivos sadegshanas
produktus, kas neuzsilusham motoram zemaas temperatuuraas rodas
bagaatiigi, jo bagaatiigi. ja eljlja ir shkjidraaka, tad lielaaka
pluusmas aatruma deelj taa pirmkaart bagaatiigaak apeljljo motoru,
pirms veel tur vecaa eljlja ir noberzta un otrkaart aizskalo
sadegshanas rezultaataa radushos un kondeseejushos pretekliibu.
eljljas slaanja speejai labi eljljot itkaa nav tieshas saistiibas ar
eljljas biezumu, bet gan ar eljljas iipashiibaam - cik labi tas
saslapina metaalu un cik labi eljljas pleeve turas pretii
paarraushanai. augstaaka eljljas viskozitaate vareetu speeleet
buutisku lomu vieniigi krietni padilusha dzineeja gadiijumaa, kad
shkjirbas starp detaljaam jau vairs plaanais shkjidraas eljljas
slaanis nespeej aizpildiit un dzineejs vienkaarshi grab...

Rinalds