[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Sun Feb 20 15:20:03 EET 2011

Lai visādus bļāvējus, kas stāsta, ka LE nav jānodarbojas ar sociālām lietām un ka LE vispār to sociālo dara ne tā, nomierinātu, LE savu iz laba prāta no savas peļņas piešķirto atlaidi katram skaitītājam nolikvidēs i miers mājās. Visi par visu maksās 10 sant un nebūs nekādu pārmetumu, ka atlaide ne tam un ne tāda. Jo atlaižu nebūs nevienam necik.

Ģirts, vecs pukstošs skeptiķis.

Sent from my iPhone