[Autoliste] Re: amortinji

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Feb 20 15:18:03 EET 2011

> bilsteini, taapat kaa jogurti, dazhaadi meedz buut ;)
>  es pilniigi noteikti rekomendeeju bilstein b6 - ielas mashiinai
>  labaaka amja nav. bet b2 un b4 bishkji klibo cenjas/kvalitaates
>  attieciiba... daargi, jo bilstein, tachu tie nestaav b6 ne tuvu...
 =====================
 Ļoti iespējams, bet manā / mersīša gadījumā toreiz nospēlēja
 cena
 un iecirstais uzraksts "Made in Germany" uz katra amīša :-) Volvo
 amīši gan bija t.s. "mazsērijas" ar gaaaaaaru sērijas numuru,
 iecirstu
 uz katra (katram savādāku) - tas radīja zināmu problemu, kad pēc
 meitas avārijas vajadzēja pirkt 1 jaunu - rūpnīca pieprasīja šo
 numuru,
 lai varētu uztaisīt tieši tādu pašu. Nu un laiku prasīja,
 kamēr atnāca, jo
 nelaime notika laiciņu pirms Ziemsvētkiem :-)))))))
 Ruu