[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Feb 20 14:59:26 EET 2011

> man skiet, ka sitais "latvieši baidās un ir negribīgi", "ko nu
> mees,
>  baarinju tauta" utml gaudas ir eerti sevis attaisnosanai. jeb mani,
> dzim.
>  Borzovu, glabj (vai gluzi otradi) dizaas kaiminjvalsts asinju
> piejaukums? :D
>  maara
 IMHO mazdrusciņ spēlē tas, ka jo tālāk uz ziemeļiem, jo mazāk
 "dumpojas".
 Bet šitā gaušanās ir raksturīga taisni "jaunajai paaudzei" nez
 kāpēc, vecie,
 ja spētu fiziski, mierīgi ņemtu dakšas un dotos uz "feodāļa
 pili" :-)
 Tevi, dzim. Borzovu, problēmas gadījumā varētu glābt megaātras
 kājas, kurām
 jābūt bezmaz ģenētiski ieprogrammētām tava uzvārda sakarā
 Tā vismaz kādreiz teica par slaveno sprinteri Valēriju Borzovu
 :-)))))))
 Ruu