[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Feb 20 12:31:24 EET 2011

acimredzot neskaidri esam savu zinju formuleejusas. mes cepamies par to, ka uznemums (tatad bizness) sazinkada sakara taisas nodarboties ar socialam lietam; par to, ka konkreta apjoma atlaides (nav svariigi, ka smiekliigas) pieskirsana katram skaititajam tiek nosaukta par sociali taisnigu padarisanu (ignorejot to, ka otra puse var but tiklab viena mamma ar trim berniem, ka onkulis ar baseinu); par to, ka (un SIS ir sapigakais) Labklajibas ministrija faktiski KLUSEJA! luk, tie pedejie ir ljaunie maitas.
tas gan ari saprotami, ka rakstiit vari kaut biibeli - katrs tajaa atradiis ko sev saprotamu un uzrunaajosu un beigu galaa teiks, tas rakstu darbs ir par tiesi to.
maara

Nekad neesmu teicis, ka emu kaa iipashi athskjiriigs no latviesha -
tipiskaa .. :P  ... :)
A ja pa tiesho - shis nu ir gadiijums, ka pashu nervi veertiigaaki.
Te ir ES elektriibas cenas : http://www.energy.eu/#Domestic
Un skaidrs tas, ka tai saraxtaa palikt lejasgalaa taa pati daudzu miileetaa
ES neljaus. Un raxtiit emocionaalaas zinjas skarbi.eu par apbizhotajiem
beerniem , kam ljaunaa Latvenergo deelj televizors jaaskataas petrolejas
lampas gaismaa  - protams - dushu otvelji.
Bet realitaatee - skatoeties uz tabulas aukshgalu. TAA ir tuvaaka vai
talaaka naakotne.