[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Adro adro at eriga.lv
Sun Feb 20 11:17:31 EET 2011

Pargaaju paari tiem sarakstiem un piefikseeju, ka kaada treshaa dalja
sevi nosaukusi par juristiem. Saaktu uzreiz no shaadas partijas
baidiities ;). Visavairaak gan izbriinu rada tas, ka neko par shiem
cilveekiem neesmu dzirdeejis ne profesionaalajaa vai akadeemiskajaa
videe :(.

Ernests

2011. gada 20. februāris 11:26 Maris Liepins <Liepins.Maris at apollo.lv> rakstīja: