[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Sun Feb 20 11:26:18 EET 2011

Pieljauju ka tajaa Razhotaajlatvijaa ir normaali cilveeki, bet, piemēram,
personības kā Viesturs Tamužs kā premjera kandidāts un Agris Sūna (tas kas
runā policistu arodsabiedrības vārdā) kā pirmais deputātu kandidāts Rīgai,
pēc Latvijas glaabejiem jau nu galiigi neizskataas...
Jo seviški Sūna, ar savu partiju „Tautas kustība Solidaritāte” jau izbira
cauri, tagad meklee  ar saliimeeties. Iistais nesoliitaajs un dariitaajs...
M.