[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 23:56:10 EET 2011

Es jau minēju ka neesmu tāds organizators un man vnk nav tādu iespēju ko
vairāk darīt, tāpēc mans manas darbības vismaz uz doto brīdi beidzas ar
balsošanu. Haotiskus mītiņus taisīt neredzu jēgu, miljonārs lai
finansētu kādu sev labvēligu partiju arī neesmu. Militāru revolūciju
uztaisīt?... arī nevaru un tas ir pret maniem principiem. Arodbiedrību
vadītāj arī neesmu.  Ja  mainīsies kādi nebūt dzīves aptākļi, iespējams
ņemšu aktīvu dalību jau minētās partijas kādā darba grupā, kuras idejas
un mērķi man škiet simpātiski un bez aizplīvurotas vispārinātas
muldēšanas. Citu iespēju neredzu, jo vienam pašam kaut ko pan;akt ir
bezcerīgi. Brīvā brīdī savā domubiedru grupā paust savus uzskatus?...
jā, kāpēc gan ne. Bet kā jau Viesturs rakstīja, latvieši baidās un ir
negribīgi attiecībā uz kopēja viedokļa veidošanu un saliedēšanos.

ramonz
=====