[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 13:27:02 EET 2011

PSRS norietam ar šo ( tarifu celšanu) nav nekāda sakara, tāpat kā
bezjēdzīgai naudas aizņemšanai , lai sagrūstu parazītiskajā birokrātu
aparātā noēšanai, banku stabilizācijai un citām tautsaimniecību
neveicinošām lietām. PSRS cenas bija smieklīgas un eektrības pietika,
neskatoties uz to ka Latvijā uz to brīdi elektrības patēriņš bija
nesalīdzināmi lielāks, jo strādāja milzīgas rūpnicas , kas nebūt nebija
tās ekonomiskās. Tikai nedomā ka es slavēju PSRS, bet cenu kāpums tikai
pastipirnās vēlmi šo varu nomest , negaidot vēlēšanas.

ramonz
======