[Autoliste] Re: vai tik Māra nebūs ziepes savārī jusi?...))..

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Feb 17 10:10:02 EET 2011

 Tas saucaas maaksla pielaagot statistiku konkreetaam vajadziibaam.
 A konkreetaas vajadziibas ir aizpildiit budzjeta robu, taa teikt
 veikt konsolidaaciju un uzdziit LE cenu, lai peec tam vareetu par
 labu naudu paardot " investoriem".
 Pats labaakais ir tas, ka pirms nebija taa saucamais briivais tirgus,
 leektriiba maksaaja leetaak, bet soliija ka tieshi briivasi tirgus
 pazeminaas cenas. luudzu rezultaats - cenas lielas, izveeles
 nekaadas, totaals monopols un gandriiz garanteeta cenu turpmaaka
 celshana.
 Aakstaas te ar visaadiem veeju gjeneratoriem, kuru sarazjotaa
 energjija jaapeerk pa dubultu tarifu (ideaals bizness), mistiskaas
 kvotas, kas patiesiiba air zila gaisa pirkshana (arii ideaals
 bizness).
 Kautko murgo par energoneatkariibu, bet grib buuveet gaazes stacijas,
 gaazes terminaaljus, oglju stacijas un veel nezin ko. jau vairaakus
 gadus atpakalj bija apreekjinaats , ka no biomassas atkritumiem un
 paarpalikumiem vien var latviju gan apsildiit gan piekurinaat.
 nebuutu nekaadas atkariibas no aareejiem resursiem(krievijas),
 buutu darba vietas, nodoklji, nauda budzjetaa. tagad tas viss
 aizpluust prom no valsts.
 ramonz
 =====
 Citējot *Janis Licitis <janis.licitis at ec.vp.gov.lv>*: