[Autoliste] Re: Latvenergo tarifs apstiprinats

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 16 16:09:18 EET 2011

On 2011.02.16. 15:50, KPL wrote:
> Izklausaas gan ka jamie pashi ar nepaaraak steidzas, privaato
> lietotaaju tirgus ir liels cahakars.
Čakars tas ir Sadales tīklam, jo jānodrošina reālā laika uzskaite.
Lielākais čakars Enefitam būtu līgumu uzturēšana, rēķinu izrakstīšana un
uz klientiem novadāmo jaudu prognoze. Es te vispār sāku apsvērt, ka
varbūt jāveido augšā virtuālais elektrības piegādātājs mājsaimniecībām,
kamēr nebūs reālas konkurences, tikmēr jau tarifi tikai kāps uz augšu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn