[Autoliste] Re: Latvenergo tarifs apstiprinats

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Feb 16 16:04:54 EET 2011

Maarastant, tavaa vecumaa jau vajadzeetu buut sapratnei par to, ka ne
jau sapratne par lietaam nosaka lietu kaartiibu, bet gan tie, kas
shiis lietas regulee. :) Tarifs ir apstiprinaats un cilveeki maksaas.
Neatkariigi no taa, vai tas ir taisniigi, vai tas ir pareizi, vai tas
ir pamatoti un vai tas man/tev/citiem patiik. Rezultaats jau ir
panaakts. Pie varas esoshajiem savajadzeejaas naudu - izdomaaja, no
kaa veel var panjemt. Un viss. Tas, ka "augshas" nedomaa par to kaa
buus peec gadiem 5/10/50 un kaa dziivos *muusu* beerni, nevis *vinju*
beerni, jau nau nosleepums. Taapat kaa tas, ka shiis lietas vinjus
nevismazaakajaa meeraa arii neuztrauc.

Rinalds