[Autoliste] Re: vai tik Māra nebūs ziepes savārījusi?...))..

Rich richlv at nakts.net
Wed Feb 16 12:17:25 EET 2011

On 02/16/11 12:08, KPL wrote:
> Mja, buutu LE vienkaarshi visiem vienaadi pielikushi tarifu, nebuutu
> saceelies taads tracis.

shii visa iespaidaa pareekjinaaju, cik tad kwh meenesii sanaak. arii bez
tv man nav skaidrs, kursh idinjsh ieksh latvenergo un ministrijas ir
atljaavies ar shaadiem statistikas apgalvojumiem izpausties :)
neenu, droshvien lauku pamestaas maajas pieskaitot klaat nav vairs tik
traki samelots, bet nu tomeer gribeetu redzeet anonimizeetus latvenergo
datus - vareetu pareekjinaat vinju apgalvojumu patiesiibu. ieteiktu
taadus paprasiit ;)

  Rich