[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv ra kstu

raimonds.v krani at inbox.lv
Mon Feb 14 14:04:09 EET 2011

 Visticamāk, ka tehniskais risinājums jameklē atbilstošāks tehn.
 risinājums. Un protams, nav jāņem tikai ņemšanas pēc, ja nav
 izdevīgi tad nav jāņem. Bet principā esmu bijis vienā viesu
 namā, kur kexi uzlikuši un teica, ka no marta/aprīļa līdz
 oktombrim/novembrim siltā ūdens apkurei pilnībā pietiek.
 ramonz
 ====
 Citējot *Smic_ <klusais07 at HOTMAIL.COM>*:

Links:
------
[1] mailto:krani at inbox.lv
[2] mailto:autoliste at lists.autoliste.lv
[3] http://www.laukutikls.lv/latvijas_lauku_attistibas_programma/projektu_iesniegumu_pienemsana/1747-izsludinats_kpfi_finanseto_projektu_atklats_konkurss_atjaunojamo_energoresursu_izmantosana_majsaimniecibu_sektora
[4] http://www.vidm.gov.lv/lat/darbibas_veidi/KPFI/projekti/?doc=11385