[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv rakstu

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 12 14:09:36 EET 2011

Vot, vienreiz es ar Tevi esmu vienās domās!! ))
Pie tam tās iekārtas pie mums ievedot tiek mākslīgi sadārdzinātas ar
visādām nodevām utt.
Tas pats biomasas apkures katliem, viss tiek darīts lai nebūtu izdevīgi
pārriet uz izdevīgām enenerģijas un siltuma ieguves veidiem.
Un kronis visam dubultais enerģijas iepirkuma tarifs. Kur vēl ideālāku
biznesu?? Izkārto saviem čaļiem kvotas un būvē augšā, bez absolūti
nekāda riska.

Pie mums sanāk absurds. Koplietošanas apkurei un elektrībai ir jēga tad
ja tā sanāk lētāka, latvijā ir sagrozīts tā ka sanāk dārgāk un tajā pašā
laikā liek šķērļus, lai būtu problemātiski atteikties un pārriet uz
privātu apsildīšanos un enenrģijas ieguvi.

ramonz
=====