[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv rakstu

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Fri Feb 11 10:00:36 EET 2011

nu tipa sheit http://www.vidm.gov.lv/in_site/tools/download.php?file=files/text/KPFI/lik//11_2011.pdf
ir tas 63. punkts :)
iisumaa - iekaartaam un/vai monteetaajiem jaabuut ar sertifikaatiem un
iekaartaam jaaatbilst prasiibaam (pamataa energoefektivitaate, cik
sapratu, ne paraaak ruupiigi paarlasot)
ar paskatiijos, interesanti. laikam vajadzees pashtukot, jo katlu taa
kaa taisiijaamies mainiit
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem