[Autoliste] Re: divas infas

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Feb 10 23:38:27 EET 2011

On 11.8.2 10:08, Reinholds Zviedris wrote:
> Precizēšu - nevis Peugeot 5008, bet gan Peugeot 807... :)

Kad bankā strādāju, tad nākamās paaudzes SW man bij darbauto un pēc
būtības tas neatbilst Māras un Co. vajadzībām. Tur apakšā ir viskautkas,
ko noravēt un regulārs bummmm pret kādu uzblīdušu akas vāku vai
bortakmeni, kuru Subaarii pat nemana nešķita simpatisks. Ja gribas tieši
dimantwāgenu, tad jau smeķīgāks braucamais būtu SpaceGear uz Pajero
šasijas, bet arī tur ne bez kroplībām. Es reiz obzervēju Toyota HiAce
4x4 dīzeli un pat tā kā aizdomājos... Savukārt par 807 ir radusies (var
būt ka nepareiza) sajūta, ka tas nav īsti savietojams ar mūsu (ne)ceļa
stavokli.

Ojārs.