[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv rakstu

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Feb 10 11:54:35 EET 2011

2011/2/10 Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv>:
> Vot tā - ņēma un sačakarēja visu žurnāla IR reklāmu - varbūt kāds būtu
> kļuvis par abonentu. A tagad - figvams. Bet raksts tāds - nekāds - parāda
> tikai esošas valdības politiku. Bet es neesmu tik bagāts, lai atļautos būt
> tik zaļš un maksāt par Kamparam pietuvināto biopirdienu ražotāju uzbarošanu.

Nejau tikai kamparisti no taa vaaraas.

Visaa taa zaljuma politika ir viens liels buziness, paprieksh euroopa
iedo naudu zaljaas energijas projektiem, tad par to naudu tiek pirktas
astronomiski daargas iekaartas no taas pashas euroopas, euroopa savu
naudu dabuu apakalj un smaida. Bet mees veel gadu gadiem maksaajam par
nepamatoti daargu energiju, kuru krieeeetni leetaak vareej kautvai
nopirkt no kaiminjiem.
Tad euroopa mums uzsit pa plecu, jo mees esot liideri zaljaas
energijas izmantoshanaa. Vinji muus no liiderpoziicijaam izsist
neveelas, jo vinjiem tik daargu energiju negribas.

--
KPL