[Autoliste] Re: divas infas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Feb 10 00:11:46 EET 2011

pa pastu ir ideaali, tak der ari epasts - galvenais, noradi sevi
identificejoso infu. paraugaa tas viss ir redzams.
maara

a prieksh chainjikiem apstaastiisi: tas pa pastu (parasto, gliemezhu)
jaasuuta? tam jaabuut ierakstiitam? tas noziimee, ka jaaiet uz pastu un
veiksmes gadiijumaa sanaaks komuniceet ar mazaak drausmiigo no
drausmiigajaam tanteem?

swolotch, bet e-paraksta... ja VID to prasiitu, tad ieviestu, bet taa -
nafig nevajg

http://diena.lv/lat/business/expert/feiferis-bridina-par-valsts-iespejamo-bo