[Autoliste] Re: divas infas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Feb 9 17:06:41 EET 2011

nu tik gudrs jautaajums, ka es i nespeeju atbildeet.
labaak aptauju aizpildi - http://www.visidati.lv/aptauja/476835311/1/
maara

Tu ko, prezidenta kancelejai un labklājības ministrei palielījies, kā
notirgoji speisvagīnu? _KAS_ tam vāģim bija tik biohazardisks?:)))

KH

Citējot Mara Niedra <maara at dagmaara.lv>:

	kadi tur nervi? aizsutiju, izdariits. taga tik priecaajos, ka
prezidenta
	kanceleja sola atbildeet menesa laika, kamer labklajibas ministre
jau
	atbildeeja - iisi, bet pati. esmu pakliegusi, vismaz sajuuta, ka
meeginaaju.
	maara