[Autoliste] Re: divas infas

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Feb 8 17:31:22 EET 2011

On 08.02.2011 15:42, Mara Niedra wrote:
> abet luudzu - ceru, ka pielikums tiks liste. mana adresatu lauka nav
> Latvenergo - nedomaju, ka viniem pasiem kads iipasi ko prasiija, tak nav jau
> liegts pablaut ari uz vinjiem.
Balsot ar maciņu ir pareizākais variants. Diemžēl Enefit man atbildēja,
ka sakarā ar nesakārtotajiem likumiem un noteikumiem, viņi vēl nevar
piedāvāt elektroenerģiju mājsaimniecībām. Lietuviešus pagaidām
neizskatām, jo viņi ir paši importētāji. Cerīgāks skats varētu būt uz
Kaļiņingradas apgabala elektrību, bet tā AES vēl pāris gadus nebūs
gatava. A tikmēr pirksim mēs kā mīļeņkije, jo arī igauņiem haļava tūlīt
beigsies - Eurosojuzs spiež slēgt degslānekļa elektrostacijas, protams,
sakarā ar kaitīgajiem izmešiem un dabas sagandēšanu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn