[Autoliste] Re: divas infas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Feb 8 15:35:09 EET 2011

kaareiz individuaali ari suutam. nju par kaadiem 10 esmu drosa, ka aizsutis
ar. iespejams, kadam sis skaits skitiis smiekliigs, tacu esmu diezgan drosa,
ka sie smiineetaaji pasi nebus darijusi neko. atskaitot smiineesanu.
maara

> vismaz par savu bernu pakaljam, ja ir gruti iedomaties parejos pilsonjus
ka
> saveejos. izradas, ka ari manu draugu un pazinju viduu ir sitie miitiskie
> "ko nu es" teeli... i nezinaaju :( ta nu so dienu pavadu - sanemot epastus
> ar _nafig tev to vaig vinji tapat visu izdaris pa savam_ vai ari
> iepriecinosus _ja, es ari tulinj sutu!_.

un domaa ka tieshaam suutiis?

Imho kaareiz svariigi lai katrs individuaali aizsuutiitu, kaut vai
pilniigi vienaadu kljauzi, nevis viena kljauze ar 100 paraxtiem. Vienu
papiiriiti var "pazaudeet," bet kaudziiti varbuut ka pamaniis

--
KPL