[Autoliste] Re: divas infas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Feb 8 11:46:17 EET 2011

nnnez... personigi man nepatiik PAMATOJUMS. nenu, protams, ka tos 20 LVL
menesi es ari labprat patureetu savaa makaa :D betnu to es speeju saprast -
viss izterets, vajag vieta, davai maksaajiet. nu ok, tikai nevaig gvelzt par
sociaalo taisniigumu.
maara

un no šā tad arī sāksies reālā elektroenerģijas taupīšana un kapeikas
skaitīšana....
nez kā tagad ir elektroplīts pret gāzes trubu? rīgas siltums pret
elektroboileri? pļaujmašīna vada galā pret ... ēē.... kazu baru?
v.
ps. bet no otras puses talantīgi, kā energo kopā ar ministru pamparu
uzspinoja jaunumus - vairums apstulba un vēljoprojām nav apjēguši par
ko īsti jāprotestē...