[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Sat Feb 5 21:39:04 EET 2011

Divkaarteeja cenu atskjiriiba protams ir radikaali, bet nu cik atceros no seniem laikiem, ruupniicas cenas mazajam faseejumam (1ltr un 4/5ltr) un lielajiem (tb saakot ar 20 ltr) atšķīrās pamatīgi. Nianses bija vieniigi ar 60 ltr mucaam, kuras taras izmaksu deelj vareeja buut to pashu 20ltr cenaa vai pat daargaak. Arī uzcenojuma politika mazajam fasējumam ir citādāka kā lielajam faseejumam.
Pilniigai skaidriibai buut jaasaliidzina viens un tas pats faseejums. Veel arii jautaajums vai vai saliidzinaatas vienaadas cenas, tipa viena ir no baazes cenu lapas, bet otra jau ar draudziigaam atlaideem :)

Bet nu VAM kaa lietotaajam draudziigs kantoris jaatziimee viennoziimiigi ;)

M. kaadreiz arii ar ellju cenu lietaam nodarbojies
  ------------------------------------
  Hmm, kas tie tādi varētu būt? Ceru, ka es tas neesmu :-) Es jau tikai
  nesavtīgi pieminu tos, kuri man tikai labu darījuši ... :-) Kaut gan mēdz būt iemesli,
  kaut vai tīri cilvēciskas neizpratnes par ļaužu businesa apsviedību dēļ :-)
  Iedomā divus kantorus, kuri tirgo speciālo motoreļļu t.s. PD dīzeļiem (VW), 0W-30,
  protams. Tad nu lūk: viens kantoris tirgo par 11.58 LVL / ltr 4 litru tarā ar PVN, otrs
  kantoris to pašu produktu tirgo par 4.10 LVL/ltr +PVN, tikai jāņem 20 ltr spannītis.
  Jautājums, kurš kantoris pārdod vairāk? :-) Tā nav reklāma, bet mājiens ar sētas
  mietu :-))))))))))))))
  Ruu

    Imho tas uz Tevi neattiecas.. bet arii ne uz vienu ar pirkstu raadiit
    netaisos, ibo man tas netraucee.
    p.s. oglasite spisok, kuraa vietaa taaadas cenas..?? man gan
    neinteresee, bet kaa sak, neturi sveci zem puura.))

  Nuuu ... tie 4.10+PVN  LVL ir manis bieži pieminētajā VAMotorā Bukultu ielā,
  savukārt to dižciparu man pa telefonu pačukstēja tagadējie vārda QLS
  nēsātāji Krustpils ielā, kur tagad jamie mājo ... Bīstos, ka tur vairums ja ne visas
  cenas līdzīgi var atšķirties. vai tas būtu kārtējais gadījums, kad ļaudis grib
  pelnīt ar cenu, ne ar apjomu?
  Ruu