[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 20:57:16 EET 2011

> Imho tas uz Tevi neattiecas.. bet arii ne uz vienu ar pirkstu
> raadiit
>  netaisos, ibo man tas netraucee.
>  p.s. oglasite spisok, kuraa vietaa taaadas cenas..?? man gan
>  neinteresee, bet kaa sak, neturi sveci zem puura.))
 Nuuu ... tie 4.10+PVN  LVL ir manis bieži pieminētajā
 VAMotorā Bukultu ielā,
 savukārt to dižciparu man pa telefonu pačukstēja tagadējie
 vārda QLS
 nēsātāji Krustpils ielā, kur tagad jamie mājo ... Bīstos, ka
 tur vairums ja ne visas
 cenas līdzīgi var atšķirties. vai tas būtu kārtējais
 gadījums, kad ļaudis grib
 pelnīt ar cenu, ne ar apjomu?
 Ruu