[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Feb 3 19:53:48 EET 2011

2011/2/3 ramonz <krani at inbox.lv>

> Ja būtu pazvanījis uz ofisu, nākoša dienā tas pīpls vairs nestrādātu...pie
> manis tā nav bijis, ka kāds no darba aiztinās ātrāk kā atļauts.
>
> ramonz

Nekad nesapratiishu sho "audzinaashanu" ar atlaishanu naakamaa dienaa ...
taada vienas dienas biznesa pieeja... Runa nav par apzinaatu ljaunpraatiibu.
Bet vadiitaaju texts: Tu te vairs nestraadaasi! Man asociejas ar mazvertibas
kompleksu mociitu knarinju veelmi izlekt. Taa teikt iz grjazji v knjazi!

Tas nav par sho konkreeto gadijumu un taa. Vienkaarshi austrumeiropas
specifika ...

--
Prichomzs
Honda Varadero