[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 17:10:59 EET 2011

>  nu ta shauj to spirtu benziinam, un tad to benziinu diizelim :-))
 -----------------------------
 Vispār jau benzīnu pie DD akceptē tikai vecie labie rindas
 plunžersūkņi,
 es mūžā tikai vecu meršu instrukcijās esmu sastapis ieteikumus
 par
 benzīna pievienošanu DD, un arī ne visai devīgi :-) nepatīk tiem
 augstspiedien
 rotorsūkņiem benzīns DD, nu nepatīk ... un priekškamerām
 nepatīk nu nemaz ... :-)
>  ar ikpabriidim kauko pieshauj diizelim, ta petrojelu, ta 2taktnieci
> :D
>  zinkaa, kajau visi, ta es ar :D veel tik kaadu nosaukumu shaadiem
>  uzlabojumiem, shroerectus - sassodiiti labs latvieshu diizelis,
> vaij
>  jaukaa taa :D
 Dieselerectus :-) Skan lepni :-) Tāds "Molotow Diesel Cocktail"
 sanāk, ka nu!
 Ruu