[Autoliste] Re: autozaglju karte

Rich richlv at nakts.net
Thu Feb 3 10:45:21 EET 2011

On 02/02/11 21:28, Imants wrote:
> Es neapvainojos.(:

gut :)

> Atkārtošos. Prasīsi statistiku - iedos. Protams, var mēģināt pieprasīt
> ko nebūt vairāk, pēc formas: datums, laiks, vieta, nodarījuma veids,
> apdraudējuma objekts, izdarīšanas veids utt.
> Tas ar ko parasti, kā saki "zīmējas" ir apkopota oficiālā statistika un
> nekas vairāk. Un viņa ne vienmēr ir ērta...tāpēc jau jāmāk pasniegt.
>
> Domāju, ka parādītais Londonas piemērs varētu būt tas, ko mēs kādreiz
> sagaidīsim no publiskā ĢIS. LV gan ir paredzēts nedaudz vairāk izvēles
> parametru, bet par to vēl pāragri runāt. Visa ideja vēl ir sākotnējā
> stadijā.

vairaak parametru ir labi, tie ir uzskataami par pr izdevumiem. bet datu
pieejamiiba ir ljoti, ljoti svariiga - tas links ir par vizualizaaciju,
ko kaads cits ir izveidojis no tiem datiem. rekur veel :

http://apps.placr.co.uk/crime/

sheit var redzeet, kaada dalja no kopeejiem noziegumiem ir izveeleetaa,
rezultaati ir scalable grid aggregation veidaa izkaartoti.

es te bish parunaaju ar cilveekiem, kas shos taisa - tur ir veel daudz
idejas, kaa uztaisiit labaak :)

nujaa, taatad - valsts un pashvaldiibas iestaadeem ir jaadomaa par
informaacijas pasniegshanu (pr, bariiba zhurnaalistiem), bet datu
pieejamiiba to visu padariis daudz, daudz lietojamaaku un paareejiem tad
jau buus iespeeja izveidot specializeetas/labaakas/modernaakas
vizualizaacijas.

--
  Rich