[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 08:29:18 EET 2011

> vispaar jau, khm, taa kraanu njemshana galvaa taada kaa sievieshu
>  padariishana ir... betnu nez, tagad eiropa, liidztiesiiba
 ------------------------------------
 Vo vo, kā izlasīju par to krānu ņemšanu galvā, man ar uzreiz
 sievietes ienāca
 prātā ... ķipa Lienes ielā un vēl šur tur :-)))))))))0
 Eiropa, Līdztiesība ... tu domā, Ždanokai arī kaut kas kopīgs
 ar to krānu ņemšanu
 Bet vispār labāk neapbižot listes centrālo "kranovščiku" -
 zini, cik tālu viņš var
 aizsniegties ar saviem izstrādājumiem? :-) Atbrauks, un pa
 gabalu paraus gaisā :-)
 Ruu