[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 08:23:25 EET 2011

> sore, es tikai gribeeju uzzinaat atsauksmes...info pieliku lai bez
>  paarpratumiem saprastu par ko iet runa.
>  bez tam te ir pietiekoshi daudz kas reklamee sevi un kantori
> nonstopaa..
>  ramonz
 ------------------------------------
 Hmm, kas tie tādi varētu būt? Ceru, ka es tas neesmu :-)  Es jau
 tikai
 nesavtīgi pieminu tos, kuri man tikai labu darījuši ... :-) Kaut
 gan mēdz būt iemesli,
 kaut vai tīri cilvēciskas neizpratnes par ļaužu businesa
 apsviedību dēļ :-)
 Iedomā divus kantorus, kuri tirgo speciālo motoreļļu t.s. PD
 dīzeļiem (VW), 0W-30,
 protams. Tad nu lūk: viens kantoris tirgo par 11.58 LVL / ltr 4
 litru tarā ar PVN, otrs
 kantoris to pašu produktu tirgo par 4.10 LVL/ltr +PVN, tikai jāņem
 20 ltr spannītis.
 Jautājums, kurš kantoris pārdod vairāk? :-) Tā nav reklāma, bet
 mājiens ar sētas
 Ruu