[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

ramonz krani at inbox.lv
Wed Feb 2 23:03:15 EET 2011

Tik prasti jau nu nav, dati nepiecieshami lai vareetu paarbaudiit vai tu
taads frukts reaali eksistee, vai pase nav viltota, terminjsh beidzies,
esi milziigs paraadnieks utt.
Cik zinu, tad lukoils censhas ieverot likumu , reizeem pat
paarmeeriigi...to juutu arii uz savas aadas, taa teikt mazgaa rokas
nevaniibaa, lai nevareetu peec likuma nekur piesieties.burta kalpi...grrr..

bet iisteniibaa nah to debetkarti. Panjem jauno Plus karti, tur atlaides
dod atkariibaa no taa cik noteeree, nav nekur nekas jaaiemaksaa, nav
nekaadi krediiti pie Lukoila jaataisa, taa teikt lojalitaates karte, lej
un sanjem atlaidi.

chek it http://www.lukoil.lv/index.php?&332
<http://www.lukoil.lv/index.php?&332>

ramonz