[Autoliste] Re: autozaglju karte

Rich richlv at nakts.net
Wed Feb 2 15:23:32 EET 2011

On 01/20/11 15:47, Imants wrote:
> Ar orientāciju un orientēšanos man viss kārtībā, nebaidies.

publiku saucot par cukurdupsiishiem peec tam neder apvainoties :)

> Par datiem runājot, laikam esmu pārāk tālu no visām šīm lietām - vai
> vispār ir kāda valsts IS, no kuras tās pārzinis bez pieprasījuma
> ikvienam interesentam dalītu strukturētus datus? (nezinu, lūdzu piemērus)

nuu...
man taads naivaa optimista viedoklis, ka valsts iestaadees
straadaajoshajiem tomeer nevajadzeetu par primaaro meerkji uzskatiit
maksimaalu atshaudiishanos no jebkaadiem darbiem, paarskataamiibas
palielinaashanas utt :)
(shis nav tev adreseets, es te vispaariigi par teemu vaavuljoju :) )

konkreetaak par sho lietu, pirmkaart, dalja datu no dazhaadaam
sisteemaam tiek daliita pa labi un pa kreisi tad, kad tas tiek
uzskatiits par izdeviigu kaadaa preses reliizee vai komentaaraa. tas gan
vareetu tikt pabaazts zem "statistikas".
otrkaart, ja likumdoshana aktiivi aizliedz nesensitiivu datu piekljuvi,
tad taa likumdoshana ir suudiiga un jaamaina.

starp citu, diezgan eleganti tas, ko es gribeetu redzeet latvijaa/riigaa...
http://oobrien.com/vis/crime/
taateikt, citur speej :)

--
  Rich