[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Feb 2 14:21:10 EET 2011

butu dumji izsuutus spilvenus te slavet, tak degvielu - kas tur nenormaals?
es, piem., i pamaniijusi nebiju, ka siem kaukaads iipasiigs tas benzja. jeb
dizels..? to ari nepamaniiju, pa diagonali lasiiju :D
maara
p.s. piedavaju gada parskatu un iin gada deklaraciju sagatavosanu. NU UN -
ko taga?

tas kursh nekauniigi baazh gjiimii sava kantora produktu...