[Autoliste] Re: Rācijas roadtripam

Imants zai at inbox.lv
Tue Jan 25 08:57:22 EET 2011

Lai gan tviterī es jau mēģināju pastāstīt, kāpēc man PMR šķiet pievilcīgāks,
tomēr izvēle jāizdara būs vien pašam.
Rau, kur savulaik diskusija par šo tēmu bijusi, vari palasīties. Konkrētais
Rhino komentārs sniedz tādu paplašinātu ieskatu CB vs. PMR -
http://www.jeepclub.lv/forum/viewtopic.php?p=2778&sid=43666442bb06f7efc652b95d09e63a20#p2778

zais

2011. gada 24. janvāris 15:39 Girts Legzdins [serveru-noma.lv] <
girts.legzdins at projektam.lv> rakstīja: