[Autoliste] Re: bērnu sēdeklīši

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Jan 24 16:27:58 EET 2011

skiet, ja vien nepeerc ko loti aarpus sapratigas cenas, tajau +/- sviist
vienaadi. fiicas, kam jaapieveers uzmaniiba - iespeja nolikt guljus
staavoklii un likt abeejaadi..? es nez - katram sava fiica svariigaaka. siis
divas bij mums svariigas, ka ari ta pati problema, kas M. - berns, kurs vel
nesez un mazaja sedekliitii vairs neietilpst. mes nestaigajam pa veikaliem
mekleedami, bet gan parnemam identiskas problemas risinaajumu no kadu
dviinju vecaakiem, t.i., iespejams, ka ir ari citadi risinaajumi. minetie
dviinju vecaaki gan apgalvoja, ka esot loti ruupiigi tirgu peetiijusi.
maara

IMHO tas biju es kas sāka. Bet man bija citi uzstādījumi, jo mazais
jau 6 mēnešu vecumā svēra ap 10kg. Toreiz izvēlējos Concord Ultimax.
Pagaidām ir OK, lai gan ja kombinzons mugurā tad siksnas sāk palikt
par īsu (baigi sanāk novlikt tās siksnas, mazais protestē pret tādu
rīcību). Aizsūtīšu privāti to saraksti. Pirku ar nosacījumu ka jābūt
abu virzienu sēdus pozīcijai, jābūt pretējā virziena guļus pozīcijai
obligāti. Tas viss arī ir tai beņķī. Cik mazais svīst vasarā tādā
sēdeklī nezinu, vasaru tas beņķis vēl nav redzējis, bet par šo gan jau
Māra nokomentēs. Pēc būtības - droši vien ka svīst, jo ko gan var
gribēt no slēgtas vides. Ja vien nav perforētās ādas beņķis ar
ventilatoriem  :D

M.