[Autoliste] Re: Rācijas roadtripam

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Mon Jan 24 16:02:39 EET 2011

muah!
nu šis bij MEGA advaiss :D /me reeec :))) (c) jansons

no manas pieredzes - lētie walki talki nav slikti, tikai ar attālumiem
sūdīgi un lielākai daļai ir vāji skaļruņi un sūdīgi mikrafoni. Līdz ar
to grūti saprast runātāju. No pieredzes, kas palikuši atmiņā - http://www.midlandradio.com/Two-Way-Radio.BS3/GXT1050VP4
  - šīs IR labas! Price/Performance=super!

darbam (gaisa baloniem) izmantojam Motorolas  - bet tām jau
nopietnākas cenas..

Esmu vīlies Kenwood rācijās - arī "krutajās" (cb un icom).

Morsitis - pirms runā pa rāciju 1sec pagaida ;)