[Autoliste] Re: autozaglju karte

swolotch swolotch.l at gmail.com
Sat Jan 22 01:56:26 EET 2011

lai pakomentee juristi, bet imho "uzvilkt" buus pagruuti, jo jaapieraada, ka subjekts zinaaja (redzeeja), bet nezinjoja, ka tik ne taadeejaadi
kljuustot par nozieguma liidzzinaataaju, par ko arii pants. bet noziegums ir un paliek noziegums, vienalga, kas ir nozieguma subjekts, tb, nav
svariigi - apzog pashu vai Sashu, nezinjoshana paliek nezinjoshana (liidzzinaashana?), ja vien likumaa nav kaut kaa speciaali atrunaats
gadiijums, kad noziegums izdariits pret nezinjotaaja mantu. tik spoguliishu zaadziiba vai nebuus kvalificeejama kaa paarkaapums (liidz 2 gadi,
laikam), nevis noziegums. slinkums veert valjaa kriminaallikumu, bet nu gribeeju tikai pieveerst tautas uzmaniibu, ka likums ir sarezhgjiits.
bail pat domaat, cik un kaadas nianses speetu nosaukt jurists, kur nu veel taads, kas orienteejas kriminaallikumaa un procesu reguleejoshajaas
tiesiibu normaas. laikam jau taapeec tos spoguliishus sper, ka gruuti ietupinaat vainiigos, bet, aarsteejot taadus ar beisbola nuuju, var pats
iedziivoties pamatiigaas nepatikshanaas ar likumu.

swolotch