[Autoliste] Re: autozaglju karte

Andris andris.sprogis at gmail.com
Wed Jan 19 12:03:47 EET 2011

Patiesībā šāda karte, tiesa, ne interaktīva, VP bija jau tālajā
1999.gadā - pats esmu turējis rokās VP gada atskaiti, kur noteikti
rajoni bija iezīmēti pēc noziegumu intensitātes, tiesa, cik atceros,
atsevišķi nozieguma veidi netika atsevišķi izdalīti un atskaitē bija
gada kopējie dati.. Toreiz to pētūiju, lai saprastu Pašvaldības
policijas iecirkņa izveidošanas lietderīgumu Berģos... toreiz gan visi
kā viens teica, ka uz karti īpaši paļauties nevar, bet kaut kādu ieskatu
tā deva, lai saprastu, ka citur situācija ir kudiš kriminālāka, bet
policijas tur nav.

A policijas iecirknis Berģos tika izveidots, jo tur dzīvoja toreizējais
policijas priekšnieks Andersons, kurš, kā vēlāk izrādījās, savulaik bija
tiesāts par olu zagšanu lielos apmēros no gaļas kombināta un kurš
faktiski šajā amatā nevarēja atrasties, jo viņam nebija pat vidējās
izglītības, bez kuras policijā strādāt nevar. Nebūtu vinš pircis
policijai lincoln navigator par 30% dārgāk nekā tirgū pieejams,
iespējams, vēl joprojām viņš būtu policijas šefs.

andris,
aŗī pielicis roku pie lincoln navigator norakšanas

On 19.01.2011 10:49, Janis Licitis wrote:
> Nu ja ir prasība "atrast, sodīt un turpmāk nepieļaut", tad tas jau ir
> tas pats process, kas tagad,
> sākotnēji jau mums te webiskā informēšana bij domāta _tikai_ informatīva
>
> Janka
>
> ----- Original Message ----- From: "Girts Legzdins [serveru-noma.lv]"
> <girts.legzdins at projektam.lv>

>>> 2. Autorizācija obligāta, izmantojot bankas, e-me, eparakstus u.c.
>>> stuff