[Autoliste] Re: autozaglju karte

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Wed Jan 19 10:46:19 EET 2011

Nē, nu.. Man ir mācīts tā - gribi saņemt atbildi, rakstiski. Tātad, ja
es uzrakstu iesniegumu policijā elektroniski, tad kaut kādā konkrētā
laika posmā es arī sagaidu atbildi, kas ir noteikts ar likumu imho, nu,
kā citās valsts iestādēs, ka jābūt kaut kādai reakcijai.
Pozitīvu (reģistrēts), negatīvu (kaut kas pietrūkst, nepamatots u.t.t.)
whatever kādu, bet tā ir atbilde, un man ir skaidrs, ka tiri piri kaut
kas vēl jādara vai arī nē.
Man jau liekas, ka tieši tā statistika ir tas, ko vajag reāli redzēt.
Protams, ja policis spiež Cancel dēļ tā, ka "Uij, baigi daudz šonakt
spoguļi sasperti, laikam pa maz braukājām apkārt.." nu, piedo...

acid|burn